Har du barn født 2022? Vi har to ledige plasser fra høsten 2024 i Nordberg menighets barnehage

Vi har to ledige plasser for barn født 2022 med oppstart i høstsemesteret. Har du spørsmål om plass eller ønsker å komme å se hvordan vi har det, er det bare å ta kontakt!

Nordberg menighets barnehage er en 2-avdelings heldagsbarnehage for barn i alderen 1-6 år. Vi serverer smørelunsj til første måltid fire dager i uken og kornmåltid til andre måltidet på turdager.
I tillegg til en flott utelekeplass, delt på 2 områder, en unik beliggenhet rett ved inngangen til marka, har vi stor hems og sal til lek og utfoldelse. Uteområdet er kupert og gir utfordringer til barn på alle nivåer.

Nordberg menighets barnehage scoret 5.0 av 5.0 på generell tilfredshet på foreldreundersøkelsen for 2023!

Kontakt Bjørn Wang Langer:
Mob: 467 49 637
Mail:styrer@nordbergmenighetsbhg.no